Navigatie

Veelgestelde vragen

Wil jij iemand een flower box cadeau doen? Of wil je gewoon eens wat anders geven dan een boeket? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! We vinden het heel begrijpelijk dat je wel wat vragen hebt met betrekking tot het bezorgen. In onderstaande lijst proberen we antwoord te geven op de meest voorkomende vragen. Heb je een andere vraag en kun je het antwoord niet terugvinden op onze webshop? Twijfel niet en neem contact met ons op! Het makkelijkste is om te bellen naar: 0412-475097, je krijgt dan direct antwoord op jouw vraag. Natuurlijk mag je ook mailen, dit kan naar: info@flowerboxbydfm.nl

Hoe kan ik een flowerbox bestellen?
In onze webshop kun je kiezen uit een aantal flowerboxen. Je hebt boxen gevuld met rode rozen, witte rozen, gemengde bloemen maar ook een seizoensbox. Daarnaast kun je een keuze maken in formaat: S, M en L. Zodra je een keuze hebt gemaakt uit bovenstaande opties, zie je rechts in het scherm nog de keuze voor een kaartje, tekst voor op het kaartje en een leverdatum. Kies een kaartje (of geen kaartje als dit niet nodig is), voer een eventuele tekst voor op het kaartje in en typ de gewenste leverdatum in. Vervolgens klik je op 'Voeg toe aan winkelwagen'. Je komt dan meteen in jouw winkelwagen terecht en kunt nog eens dubbel checken of alles klopt.

Eenmaal in het winkelmandje heb je de keuze uit twee betaalwijzen; betalen via iDeal of met een CreditCard. Ook kun je jouw flowerboxen afhalen bij ons filiaal aan de Nieuwe Hescheweg 290 in Oss. Wil je dit? Dan betaal je uiteraard geen extra kosten, kies dan voor 'afhalen in de winkel'. 

Keuze gemaakt? Kies dan voor 'bestelling afronden'. Je kunt nu jouw eigen gegevens (de factuurgegevens) invoeren en kiezen of je de flowerbox bij iemand anders wil laten bezorgen. Vink dan 'Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven' aan en voer de gegevens in. Wil je nog een opmerking kwijt? Dan kun je deze plaatsen in het hokje 'Eventuele opmerkingen'. Ga verder door op 'Bestelling afronden' te klikken. Je krijgt nogmaals een overzicht van jouw bestelling en de opgegeven gegevens. Het laatste wat nu nog moet gebeuren is het lezen en accepteren van onze algemene voorwaarden. Tot slot klik je op 'Bestelling bevestigen' en kun je jouw betaling afronden. Jouw flowerbox is nu besteld! 

Wanneer wordt mijn flowerbox bezorgd? 
Je kunt zelf een leverdatum aangegeven om jouw flowerbox te laten bezorgen. Wil jij een flower box met rode rozen laten bezorgen op de verjaardag van jouw vriendinnetje volgende maand? Geen probleem, je kunt dit gewoon invoeren! We leveren niet op zondagen en feestdagen, houdt hier wel rekening mee.

Hoe wordt mijn flowerbox geleverd?
Iedere order maken we met veel liefde! We willen uiteraard ook dat onze flowerboxen met liefde geleverd worden. We maken daarom gebruik van twee bezorgdiensten. Voor regionale bezorgingen zoals Oss, Heesch, Berghem, Nistelrode, Uden, Geffen etc. maken we gebruik van onze regionale bezorgdienst: DePostbode uit Oss. Bezorgingen buiten onze regio bijvoorbeeld naar Maastricht, Groningen, Amsterdam etc. worden geleverd door een koeriersdienst genaamd Stipt & Go. Dit is een koeriersdienst uit Oss die is aangesloten bij de landelijke koeriersdienst Packs, een organisatie gespecialiseerd in het leveren van bloemen. Onze flowerboxen worden geleverd in een kartonnen doos voorzien van het logo van Flowerbox by DFM Bloemen & Planten.

Ik wil dat mijn flowerbox vandaag nog geleverd wordt, kan dat? 
Wij leveren onze flowerboxen door heel Nederland. Helaas hebben we hierdoor te maken met aanlevertijden voor onze koeriersdienst. Hierdoor is het niet mogelijk flowerboxen dezelfde dag nog te leveren. Voor 14:00 uur besteld is de volgende dag in huis! 

Wil jij jouw flowerbox laten bezorgen binnen onze regio? Dan gaat deze met dePostbode mee. Hier hebben we wel mogelijkheden om jouw flowerbox dezelfde dag nog te laten bezorgen. Wil je jouw flowerbox laten bezorgen in één van de volgende plaatsen: 
Oss, Rosmalen, Den Bosch, Berghem, Deursen, Dennenburg, Dieden, Demen, Neerlangel, Neerloon, Huisseling, Herpen, Haren, Ravenstein, Megen, Macharen, Schaijk, Heesch, Nuland, Nistelrode, Geffen, Oijen, Lithoijen, Lith, Maren-Kessel of Uden? 
Dan kunnen we ervoor zorgen dat jouw flowerbox dezelfde dag nog geleverd wordt. We moeten jouw bestelling dan voor 12:00 uur binnen hebben. Ook hier geldt: geen levering op zondagen en feestdagen. 

Wat zijn de bezorgkosten? 
De bezorgkosten bedragen € 6,95 per bezorging. Mocht je je pakket willen ophalen bij ons filiaal aan de Nieuwe Hescheweg 290 in Oss, dan komen hier uiteraard geen extra kosten bij. 

 

 

 

 

© 2018 - 2019 Flowerbox by DFM Bloemen & Planten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.